Pro lékaře
Systém ISTEL představuje komfortní a jednoduché monitorování stavu pacienta a možnost okamžité pomoci při náhlých zdravotních výkyvech.
Výsledky měření všech Vašich pacientů na jednom místě.
Rychlý přístup k výsledkům měření z různých zařízení.
Lepší efektivita léčby díky přehlednějším a podrobnějším informacím o zdravotním stavu (glykémie, tlak, váha, tělesná teplota a EKG).
Eliminace vlivu "Syndromu bílého pláště" na výsledky měření - v domácích podmínkách pacient při měření necítí diskomfort.
Jednodušší vyšetření pacientů s potřebou intenzivnějšího dohledu.
Zkrácení doby vyšetření.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.
Pokud zatím nemáte účet lékaře nebo zdravotnického personálu v našem systému a máte o něj zájem, kontaktujte nás, prosím.
Po zařazení do databáze a vytvoření účtu bude možná bezplatná registrace.
Tým medicínských reprezentantů:
tel: +420 603 910 074
E-mail: blanka.opletalova@biotter.cz
tel: +420 725 433 599
E-mail: vera.kozlikova@biotter.cz
tel: +420 608 535 892
E-mail: zuzana.tomigova@biotter.cz
Nejčastější dotazy
Jaké jsou výhody implementace systému ISTEL Care v ordinaci?
Systém IstelCare umožňuje rychlý přístup k výsledkům měření hladiny glukózy, krevního tlaku, váhy, tělesné teploty a EKG pro ještě účinnější monitoring zdravotního stavu pacientů. Jedná se o snadný a bezpečný způsob sdílení naměřených dat pacientů s lékařem nebo ošetřovatelem. V systému je k dispozici deník klasický i hodinový pro ještě rychlejší intuitivní interpretaci výsledných hodnot díky barevnému a grafickému rozlišení. Systém umožňuje provádět analýzy na základě přehledných grafů.
Kolik mě bude stát zařazení systému ISTEL Care ve své ordinaci?
Nic. Pro všechny uživatele - lékaře, zdravotnický personál, pacienty i ošetřovatele je registrace i užívání systému zcela ZDARMA.
Jak se mohu zaregistrovat v systému ISTEL Care?
Nejrychlejší a nejjednodušší je obrátit se na nás ve výše uvedeném formuláři nebo telefonicky. Naše medicínská reprezentantka se Vám plně přizpůsobí a ve Vámi vybraný čas Vás navštíví v ordinaci. Poskytneme Vám veškerou podporu, ukážeme funkčnost systému, pomůžeme s registrací a v případě, že bude potřeba, pomůžeme i se spárováním s prvními pacienty.
Jak a kdy mohu využít zákaznické podpory při problémech s užíváním systému ISTEL Care?
V případě dotazů a problémů se systémem ISTEL Care nás neváhejte kontaktovat na e-mail istel@biotter.cz nebo telefonicky +420 607 701 050 (Po-Pá 9:00-16:00).
Jsou data v systému dostatečně zabezpečená?
Ano, samozřejmě, data v systému jsou spravována v souladu se závaznými pravidly ochrany osobních údajů. Data jsou ukládána na cloudová uložiště, zcela zabezpečená, dostupná pouze osobám, se kterými se uživatel rozhodl je sdílet. Přístup těmto osobám pacient povolí na základě unikátního ověření SMS kódem. V seznamu osob, které mají přístup k pacientově zdravotní dokumentaci, má pacient možnost kdykoli vybrané osobě přístup odepřít.
Jak mám dokončit registraci, když jsem nestihl/a zadat aktivační kód?
Kdykoli se můžete přihlásit k vytvořenému účtu a dokončit registraci. Zobrazí se hlášení, že je Váš účet zatím neaktivní a je potřeba ho aktivovat. Po zadání příkazu Vám bude zaslán nový aktivační kód.
Při registraci jsem zadal nesprávné telefonní číslo a se správným telefonním číslem se již nemohu zaregistrovat, jak mohu daný krok stornovat?
Kontaktujte, prosím, naší zákaznickou linku, po ověření Vaší osoby bude zatím neaktivní účet odstraněn a bude možné provést registraci opětovně.
Zapomněl/a jsem heslo k účtu v systému ISTEL Care. Jak se mohu přihlásit?
Na stránce přihlášení do systému ISTEL Care postačí kliknout na hlášení: "Zapomněli jste heslo?" a na uvedené stránce zadat telefonní číslo uvedené při registraci. Na Váš mobilní telefon bude zaslána SMS zpráva s kódem pro nastavení nového hesla a povolení přístupu.